Roll Up reklamowy Warszawa – druk jednostronny i dwustronny

rollup

Słyszałeś może o mobilnej reklamie? Jeżeli nie, to zapewne domyślasz się, że można ją wszędzie zabrać. Ale jak to się dzieje, że taka forma reklamy jest skuteczna, potrzebna i tania? Otóż tą reklamą jest roll-up, czyli kilkuelementowa konstrukcja, która zawiera m.in. banner reklamowy. Tak naprawdę można go złożyć do bardzo niewielkich rozmiarów i z wykorzystaniem torby transportowej zabrać ze sobą w dowolne miejsce. Nowoczesne technologie dają możliwość stworzenia bardzo wysokiej jakości projektu roll-up. Jak się okazuje taka forma przekazu ma bardzo wielu zwolenników, więc poznajmy bliżej roll-up reklamowy

Roll up standard – budowa

Jak już mogłeś wywnioskować ze wstępu banner roll up ma bardzo prostą budowę. Składa się z elementów, które w kilka sekund połączysz w jedną całość. U podstawy roll upu znajduje się kaseta wraz z nóżkami stabilizującymi konstrukcję. Wewnątrz kasety znajduje się wydruk. Banner reklamowy zakończony jest listwą wraz z uchwytem do zamontowania masztu, który trzyma rollup w pozycji pionowej. Jego rozłożenie jak i złożenie jest bardzo proste i nie wymaga skomplikowanych czynności. Aby go rozłożyć musisz złożyć maszt, który najczęściej składa się z trzech elementów – połączysz je w kilka sekund i umieścisz w podstawie, a szczyt masztu włożysz w wyznaczone miejsce w listwie rollupu. Aby cała konstrukcja była stabilna wystarczy rozłożyć nóżki, które znajdziesz u podstawy kasety. Bez problemu złożysz go za pomocą jednej ręki. Na koniec zapakujesz w torbę transportową, aby przewieźć go w inne miejsce lub po prostu schować.

Jak zaprojektować roll up?

Wysoka jakość wydruku daje możliwość zaprezentowania swojej firmy w bardzo czytelny i przejrzysty sposób. Roll up y dają możliwość zawarcia kluczowych informacji, które są w stanie zainteresować oraz przekonać daną osobę do kontaktu. Co do projektu rollupu powinieneś pamiętać o odpowiednim rozmieszczeniu najważniejszych informacji. Oczywiście ze względu na kompaktowy rozmiar rollupu trzeba wybrać te informacje, które będą kluczowe do wzbudzenia zainteresowania. Na samej górze umieść logo, a na wysokości wzroku dosłownie kilka zdań – najlepiej chwytliwy slogan. Tekst powinien być napisany jednym rodzajem czcionki. Dane kontaktowe możesz umieścić na samym dole. Pamiętaj również, że wszelkie fotografie powinny być nienagannej jakości. Jeżeli chodzi o przygotowanie samego projektu, to możesz zlecić go profesjonalistom. Jednakże w przypadku posiadania własnego projektu powinieneś posiadać go w formacie pdf, jpg lub tiff. Grafika powinna być wykonana w stosunku 1:1, aby uniknąć nieestetycznych zniekształceń. Rozdzielczość minimum 150 dpi, a najlepiej 300 dpi. Musisz też pamiętać, że około 15 cm rollupu chowa się w kasecie, więc musisz wziąć to pod uwagę podczas projektowania.

Roll up y mogą być jednostronne lub dwustronne, więc możesz umieścić tą samą grafikę po obu stronach lub dwie różne. Druga opcja może dać Ci możliwość umieszczenia większej ilości informacji w temacie.

Standardowe wymiary roll upu  to szerokość 85-150 cm, czasami nawet 200cm, a wysokość najczęściej około 200cm.

Cena takiej formy reklamy oscyluje w granicach kilkuset złotych. Wszystko zależy od zaawansowania projektu czy rozmiarów rollupu.

źródło: sharkdesign.pl – drukarnia Warszawa 24h

More in Biznes

You may also like

Comments are closed.